Szkolenia

Szkolenia, warsztaty, kursy...

Prowadzę je od wielu lat, modyfikując i wzbogacając treści. Dzielę się aktualną wiedzą teoretyczną, obudową metodyczną i doświadczeniem gabinetowym. Poniżej wymieniam zakresy i przykładowe tematy szkoleń.Jeśli interesuje Cię któryś zakres tematyczny – skontaktuj się. Uzgodnimy szczegółowe oczekiwania, temat i formę kursu.

LOGORYTMIKA

  • Logorytmika. Poziom instruktorski  (60 godzin dydaktycznych).
  • Logorytmika (I stopień). Metoda interdyscyplinarna i holistyczna wspierające działania logopedyczne  (16 godz. dydaktycznych).
  • Logorytmika (II stopień). Ćwiczenia i zabawy logorytmiczne w praktyce logopedycznej  (16 godz. dydaktycznych).
  • Logorytmika w przedszkolu. Profilaktyka mowy i języka  (8 godz. dydaktycznych).
  • Zabawy logorytmiczne w żłobku. (8 godz dydaktycznych).
  • Ćwiczenia słowno-ruchowe w terapii logopedycznej.  (10 godz. dydaktycznych).
  • Usprawniamy motorykę – ćwiczenia logorytmiczne w terapii logopedycznej (10 godz. dydaktycznych).
  • Piosenki logorytmiczne w gabinecie, sali, klasie. Forma aktywizacji komunikacji językowej (10 godz. dydaktycznych).

LOGOPEDIA

  • Logopedyczne ABC dla nauczyciela (10 godz. dydaktycznych).
  • Holistyczna terapia jąkania – propozycja autorska  (10 godz. dydaktycznych).
  • Dziecko z jąkaniem w gabinecie, przedszkolu i szkole  (8 godz. dydaktycznych).
  • Metody terapii logopedycznej – przegląd, zastosowanie, ujęcie praktyczne (8 godz. dydaktycznych).
  • Badania przesiewowe w logopedii – podstawy metodyczne, przebieg, narzędzia, pomoce, dokumentacja (8 godz. dydaktycznych).
  • Multimedia w profilaktyce i terapii logopedycznej (8 godz. dydaktycznych).
  • Ćwiczenia słuchowe w profilaktyce i terapii logopedycznej (8 godz. dydaktycznych).
  • Ćwiczenia wstępne w terapii logopedycznej (8 godz. dydaktycznych).
  • Oswoić fonetykę. Ćwiczenia praktyczne dla logopedów i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (8 godz. dydaktycznych).
  • Zaburzenia czytania i pisania z perspektywy logopedy. (8 godz. dydaktycznych).
  • Opóźniony rozwój mowy – terminologia, klasyfikacje, opis, metody terapii (10 godz. dydaktycznych).
  • Koncentracja uwagi. Ćwiczenia. (8 godz. dydaktycznych).
  • Elementy diagnozy i terapii logopedycznej w pracy trenerów słuchowych. ( 5 godz. dydaktycznych).

GŁOS

  • Emisja głosu w pracy nauczyciela
    (16 godz. dydaktycznych).
  • Terapia logopedyczna zaburzeń głosu (16. godz. dydaktycznych).
  • Emisja głosu dzieci – profilaktyka, diagnoza, terapia  (10.godz. dydaktycznych).
  • Wystąpienia publiczne. Sprawny i zadowolony mówca (8 godz. dydaktycznych).

Chcesz wiedzieć więcej, napisz który kurs Ciebie interesuje

Dziękuje za przesłanie formularza
Oops! Something went wrong while submitting the form.